Maktabgacha va maktab ta’limi tizimi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tashkilotlari ma’muriy-boshqaruv  va pedagog kadrlarini ishga qabul qilish jarayonlarida foydalaniladigan namunaviy savollar ro‘yxati

 

   
   
 

Davlat umumiy o‘rta tashkilotlari qaysi vakolatli organ tomonidan tashkil etiladi va tugatiladi 

4. 

Ta’lim tashkilotining ustavi kim tomonidan tasdiqlanadi va qaerda ro‘yxatga olinadi

5. 

Umumta’lim muassasasida Pedagogik kengash faoliyati nimalardan iborat 

6. 

Maktab direktori qanday tartibda lavozimga tayinlanadi? 

7. 

 
   
   
 

Umumta’lim maktablarida Metod birlashma tuzish uchun kamida nechta o‘qituvchi bo‘lishi kerak? Metodbirlashmalar tuzish tartibi qanaqa? 

11. 

O‘qituvchilarning ish tajribasini ommalashtirishning maqsadi nima? 

12. 

 

13.

Umumta’lim maktablarida chet tili fanlaridan birini o‘qitish uchun nimalarga e’tibor qaratish kerak? 

14.

Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasida “Tabiiy fanlar” (science)                                                                                                                      qaysi sinflarda o‘qitilishi belgilangan? 

15.

Umumiy o‘rta ta’limning tayanch o‘quv rejasi qanday hujjat hisoblanadi? Hujjatning maqomi, mazmuni va mohiyati? 

16.

Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida  o‘qituvchiga metodik yordam beruvchi qanday tizim bor yoki o‘qituvchi o‘zi ishlayotgan maktabida birinchi metodik yordamni kimdan oladi? 

 

Kam   komplektli   umumta’lim   muassasalarida   (filiallarda)   boshlang‘ich   sinf o‘quvchilari qanday tartibda bitta sinfga birlashtirilishi mumkin. 

18. 

Ta’lim tashkilotlari attestatsiyasi deb nimaga aytiladi? 

19. 

Davlat akkreditatsiyasi deb qanday jarayonga aytiladi? 

20. 

«Uzluksiz kasbiy ta’lim» maxsus elektron platformasi nima? 

21. 

Uzluksiz kasbiy rivojlantirishda ta’lim olishning qanday shakllaridan foydalaniladi? 

22. 

 
   
   

 

 

 

   
 

Xodimlar malakasini oshirishning muqobil (ta’lim dasturlarisiz malaka orttirish) qanday shakllardan iborat: 

27. 

Xodimlarni qayta tayyorlash nima? 

28. 

Qayta tayyorlashning qanday asosiy turlari mavjud: 

29. 

Yuridik shaxs tushunchasi va turlari? 

30. 

Jamoa shartnomasining tushunchasi va shakliga ta’rif bering? 

31. 

 

32.

Mehnat  shartnomasining  taraflar  ixtiyoriga  bog‘liq  bo‘lmagan  holatlar  bo‘yicha bekor qilinishi. 

33.

O‘zbekiston Respublikasining “Davlat fuqarolik xizmati to‘g‘risida”gi Qonunida davlat fuqarolik xizmatchisiga nisbatan qanday intizomiy jazo choralari qo‘llaniladi?

34.

 
   
 

Mehnat  shartnomasi  xodimning  malakasi  yetarli  bo‘lmaganligi  yoki  sog‘lig‘i holatiga ko‘ra bajarayotgan ishiga noloyiq bo‘lib qolishi munosabati bilan bekor qilinishi yuzasidan ish beruvchi xodimni qancha vaqt oldin ogohlantirishi kerak 

37. 

Jamoa shartnomasi qanday hujjat 

38. 

Ta’lim menejmentining asosiy maqsadi nimadan iborat? 

39. 

Ichki tartib qoidalari deganda nima tushuniladi?  

40. 

Odob-axloq qoidalari deganda nima tushuniladi? 

41. 

 
   
   
   
   
 

2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekiston Taraqqiyot strategiyasi nechta yo‘nalishdan iborat ? 

47. 

Multimedia texnologiyalari deganda nimalarni tushunasiz? 

48. 

kitob.uz axborot-tizimi haqida nimalarni bilasiz?   

49. 

uzedu.uz veb-sayt haqida nimalarni bilasiz?   

50. 

erp.maktab.uz axborot-tizimi haqida nimalarni bilasiz?   

51. 

my.gov.uz tizimi haqida nimalarni bilasiz?  

52. 

pm.gov.uz axborot tizimi haqida nimalarni bilasiz?  

 

 

 

   
   
   
   
   
 

Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi tizimida Ichki audit xizmati qaysi qaror asosida qachon tashkil etilgan. 

59. 

Davlat moliyaviy nazoratining turlarini nechta? 

60. 

Davlat budjetining birlamchi profitsiti bu nima? 

61. 

 

62.

Maktab  yer  maydonlari  va  bino  inshootlarini  ijara  to‘lovlarisiz  foydalanishga berilishi mumkinmi? 

 

Davlat mulki ijarasidan tushadigan mablag‘lar qanday taqsimlanadi va qaysi hujjatga asosan? 

64. 

Ta’lim sohasidagi vakolatli davlat boshqaruvi organlarini sanab bering? 

65. 

KPI deganda nimani tushunasiz? 

66. 

SWOT – tahlil to‘g‘risida nimalar bilasiz? 

67. 

Kontent tahlil – nima? 

68. 

“Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi 445-sonli O‘zbekiston

Respublikasi Qonuni qachon qabul qilingan 

69. 

 

70.

Murojaatlar necha shaklda bo‘ladi va qaysilar? Murojaatlarning necha turlari bo‘ladi va qaysilar? 

 

Qanday murojaatlar ko‘rib chiqilmaydi va bu «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunining qaysi moddasida keltirilgan? 

72. 

Murojaatlarni ko‘rib chiqish qanday hollarda tugatiladi? 

73. 

 
   
   
   
 

Qonunda belgilanishi bo‘yicha ariza yoki shikoyat tashkilotga kelib tushgan kundan e’tiboran qancha muddatda ko‘rib chiqiladi? 

78. 

Murojaatlar davlat tilidan boshqa yana qanday tillarda berilishi mumkin? 

79. 

 

 

 

 

80.

Ijro intizomiga mas’ul tarkibiy bo‘linmaning asosiy vazifalari nimalardan iborat?

 

Ijro.gov.uz tizimida qonunchilik hujjatlaridagi topshiriqlar qaysi vakolatli organlar tomonidan nazoratdan olinadi? 

82. 

Ijro.gov.uz tizimini tartibga soluvchi qaysi normativ-huquqiy hujjatlarni bilasiz? 

83. 

 
 

Jismoniy yoki psixik rivojlanishida nuqsoni bo‘lgan bolalarning ta’lim olishi qanday tamoyillar asosida amalga oshiriladi? 

85. 

Bolalar huquqlarining asosiy tamoyillari nimalardan iborat? 

86. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti nima? 

87. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat ta’lim dasturi nima? 

88. 

 

89.

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tarkibiy qismlari nimalardan iborat? 

90.

Nodavlat maktabgacha ta’lim tashkilotlarini o‘z faoliyatlarini nima asosida amalga oshiradi? 

 

Davlat maktabgacha ta’lim tashkilotlarini tashkil etishning majburiyligi deganda nimani tushunasiz? 

92. 

Pedagog kim? 

93. 

Pedagogik faoliyat bilan bog‘liq lavozimlar ro‘yxatini kim belgilaydi? 

94. 

 
   
   

97.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231-son qarori mazmun mohiyatini tushuntirib bering. 

98.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024 yil 21 iyundagi PQ-231-sonli qarori bilan 2025 yil 1 yanvardan boshlab maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini kasbiy rivojlantirish qanday tartibda amalga oshiriladi? 

99.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231-son qarorida A.Avloniy  nomidagi  pedagogik  mahorat  milliy  institutining  asosiy  vazifalari nimalardan iborat. 

100.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi PQ-231-son qarorida 2025-yil   1-yanvardan   boshlab   maktabgacha   va   maktab   ta’limi   tashkilotlari xodimlarini kasbiy rivojlantirishning qanday tartibi joriy etilishi belgilangan? 

101.

Hududiy markazlarga o‘quv mashg‘ulotlarini olib borish uchun bakalavr darajasiga ega bo‘lgan mutaxassislarni ishga qabul qilish tartibini tushuntirib bering? 

 

 

 

102.

Maktab  direktori  lavozimiga  nomzodlarni  menejerlik  o‘quv  kurslarida  o‘qitish hamda ularga menejerlik sertifikatini berish tizimi qanday? 

103.

Maktabgacha ta’lim tashkiloti direktori lavozimiga nomzodlarni menejerlik o‘quv kurslarida o‘qitish hamda ularga menejerlik sertifikatini berish tizimi qanday? 

104.

Vazirlar Mahkamasining 2023 yil 25 dekabrdagi 681-son qarori bilan tasdiqlangan “Davlat  umumiy  o‘rta  ta’lim  muassasalari  direktori  lavozimiga  nomzodlarni menejerlik o‘quv kurslarida o‘qitish va ularga menejerlik sertifikatini berish tartibi to‘g‘risida  nizom”  talablari  qaysi  ta’lim  muassasalari  direktori  lavozimlariga nisbatan tatbiq etilmaydi? 

105.

Kimlar menejerlik o‘quv kursida o‘qimasdan sertifikat olish bo‘yicha yakuniy sinov jarayonlarida ishtirok etishlari mumkin? 

 

Maktabgacha va maktab ta’limi vazirining 7-avgust 2024-yildagi 246-sonli buyrug‘i mazmun mohiyatini tushuntirib bering. 

107. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” nima va u qanday tartibda tashkil etiladi? 

108. 

“Kasbiy rivojlanish soati” nima va u qanday tartibda tashkil etiladi? 

109. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlari uchun dasturlar va

o‘quv materiallarini kim ishlab chiqadi? 

110. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarining maqsadi nima? 

111. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarida master-trenerlar

kimlar? 

112. 

“Kasbiy  rivojlanish  kuni”  va  “Kasbiy  rivojlanish  soati”  tadbirlarida  mentor

o‘qituvchi kim va ular qanday vazifani bajaradilar? 

113. 

“Kasbiy  rivojlanish  kuni”  va  “Kasbiy  rivojlanish  soati”  tadbirlarida  yetakchi

o‘qituvchi kim va ular qanday vazifani bajaradilar? 

114. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarida koordinator kim

va ular qanday vazifani bajaradilar? 

115. 

“Kasbiy  rivojlanish  kuni”  va  “Kasbiy  rivojlanish  soati”  tadbirlarining  asosiy

vazifalari nimalardan iborat? 

116. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etish

tizimiga nimalar kiradi? 

117. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil etishda

Respublika muvofiqlashtiruvchi kengashining vazifalari nimalardan iborat? 

118. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarida Hududiy ishchi

guruhlarning vazifalari nimalardan iborat? 

119. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarini tashkil qilishda

tuman (shahar) ishchi guruhlarining vazifalari nimalardan iborat? 

120. 

“Kasbiy  rivojlanish  kuni”  va  “Kasbiy  rivojlanish  soati”  tadbirlarida  Tayanch

maktablar direktorlarining vazifalari nimalardan iborat? 

121. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlarida qatnashmaganlik

uchun o‘qituvchilarga qanday choralar ko‘rilishi belgilangan? 

122. 

“Kasbiy rivojlanish kuni” tadbirlarini tashkil qilishning qanday shakllari mavjud? 

123. 

“Metodik mahorat kuni” nima va u qanday tartibda tashkil etiladi? 

124. 

“Metodik mahorat soati” nima va u qanday tartibda tashkil etiladi? 

 

 

 

125. 

“Metodik mahorat kuni” va “Metodik mahorat soati” tadbirlari uchun dasturlar va

o‘quv materiallarini kim ishlab chiqadi?  

126. 

“Metodik mahorat kuni” va “Metodik mahorat soati” tadbirlarining maqsadi nima?  

127. 

“Metodik mahorat kuni” va “Metodik mahorat soati” tadbirlarida trener (mentor)lar

kimlar? 

128. 

“Metodik mahorat kuni” va “Metodik mahorat soati” tadbirlarida yetakchi pedagog

kimlar? 

129. 

“Metodik mahorat kuni” tadbirlarini tashkil qilishning qanday shakllari mavjud? 

130. 

Master-trener va mentor-o‘qituvchilar tarkibi qanday shakllantiriladi? 

131. 

Davlat ta’lim standartlari nima? 

132. 

Davlat ta’lim standartlari o‘zida nimalarni aks ettiradi? 

133. 

Davlat ta’lim standartlari qanday tarkibiy tuzilmaga ega? 

134. 

Ta’lim tizimi nima? 

135. 

 
 

Kadrlar malakasini oshirish va ularni qayta tayyorlash tartibi   qaysi sub’ekt tomonidan belgilanadi? 

137. 

“O‘zbekiston  Respublikasi Xalq  o‘qituvchisi” faxriy unvoniga

kimlar sazovor bo‘lishlari mumkin? 

138. 

“O‘zbekistonda xizmat  ko‘rsatgan  yoshlar murabbiysi” faxriy 

unvoni kimlarga beriladi? 

139. 

Didaktika (Ta’lim nazariyasi) nima? 

140. 

Didaktikaning maqsadi va predmetini nima tashkil etadi? 

141. 

Didaktikaning asosiy vazifalari qaysilar? 

142. 

Didaktik tizim nima? 

143. 

Didaktikaning asosiy kategoriyalarini nimalar tashkil etadi? 

144. 

Ta’lim mazmuni nima? 

145. 

O‘quv fani nima? Ta’lim jarayoni nima? 

146. 

Ta’lim jarayonini tashkil etish nima degani? 

147. 

Ta’lim jarayonini loyihalashtirish nima? 

148. 

Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim nima? 

149. 

Shaxsga yo‘naltirilgan ta’limning qanday turlari mavjud? 

150. 

Muammoli ta’lim nima? 

151. 

 
   
 

Hamkorlik ta’limining o‘ziga xos  xususiyatlari  nimalardan iborat? 

154. 

Indiviual ta’lim nima? 

 

 

 

155. 

Qanday ta’lim masofaviy ta’lim deb ataladi?

156. 

Sinf-dars tizimi qanday xususiyatlarga ega? 

157. 

Sinf-dars tizimi qanday afzalliklarga ega? 

158. 

 
 

Texnologiya nima? Pedagogikada “texnologik xarita” tushunchasi qanday ma’noni anglatadi? 

160. 

Ta’lim texnologiyasi nima? Dars nima? 

161. 

 

162.

Zamonaviy didaktikada darsning  qanday turlari  ajratib ko‘rsatilgan? 

 

Ko‘nikma,  malakalarni hosil  qilish va mustahkamlash  darslarining maqsadi nima? 

164. 

Darsning ta’limiy vazifasi nimalar bilan izohlanadi? 

165. 

Darsning tarbiyaviy vazifasi nimalarda aks etadi? 

166. 

arsning rivojlantirish vazifasi nimada namoyon bo‘ladi? 

167. 

Noan’anaviy darslarning qanday turlari mavjud? 

168. 

O‘qituvchining darsga tayyorlanishi qanday bosqichlarda kechadi? 

169. 

Darsni loyihalash (rejalashtirish) nima? 

170. 

Amaliy mashg‘ulotlar ta’limning qanday shakllari sanaladi? 

171. 

Ta’lim metodlari nima? 

172. 

Ta’lim metodlarining asosiy funksiyalari nimalardan iborat? 

173. 

 

174.

 
   
   
   
   
 

Ta’lim natijasi  (ta’lim mahsuli) deganda nimani  anglash  
zarur? 

180. 

Ta’limni tabaqalashtirish (differensiyalashtirish) nima? 

181. 

Ta’limni standartlashtirish nima? 

182. 

Ta’limni axborotlashtirish nimani anglatadi? 

183. 

Ta’limning uzluksizligi nimani anglatadi? 

184. 

“Gnoseologiya” tushunchasi qanday ma’noni anglatadi? 

185. 

Bilimlarni egallash (o‘zlashtirish) jarayoni qanday bosqichlarda 

 

 

 

   
   
   
   
   
 

O‘quv  dasturlarini  yaratishda qanday tamoyillar ustuvor o‘rin
tutadi? 

191. 

Qanday manbalar o‘quv adabiyotlari sanaladi? 

192. 

Test nima? Test qanday afzalliklarga ega? 

193. 

Reyting qanday metod? Reyting tizimi qanday afzalliklarga ega? 

194. 

“Ta’lim menejmenti” tushunchasi qanday ma’noni anglatadi? 

195. 

Ta’lim menejmenti o‘zida qanday xususiyatlarni aks ettiradi? 

196. 

Ta’lim muassasasi pedagogik faoliyatini boshqarish nima? 

197. 

 

198.

Ta’lim tizimini jamoatchilik asosida boshqarish deganda nima tushuniladi? 

199.

Pedagogik tizimni  boshqarishning demokratlashtirish  va   insonparvarlashtirish tamoyiliga asoslanganligi qanday ma’noni anglatadi? 

200.

Pedagogik tizimni  boshqarishning tizimliligi va yagonaligi tamoyiliga asoslanganligi qanday ma’noni anglatadi? 

 

Boshqarishda markazlashtirilgan va markazlashtirilmagan   holatlarning ratsional uyg‘unligi nima? 

202. 

Metodika nima va uning ta’limdagi ahamiyati nimadan iborat? 

203. 

Metodik tizimning asosiy elementlari nimalardan iborat? 

204. 

Darsni rejalashtirishda qanday metodik yondashuvlar qo‘llaniladi? 

205. 

Interfaol usullarning ta’lim jarayonida o‘rni qanday? 

206. 

Darsda ko‘rgazmalilik prinsipi qanday amalga oshiriladi? 

207. 

Differensial ta’lim nima va uni qanday tashkil etish mumkin? 

208. 

Yangi texnologiyalarni ta’lim jarayoniga qo‘llashning afzalliklari qanday? 

209. 

Ta’lim metodlarini tanlashda nimalarga e’tibor berish kerak? 

210. 

O‘quvchilarni faollashtirish uchun qaysi metodlar samaraliroq? 

211. 

Qanday qilib baholash usullarini dars maqsadlariga moslashtirish mumkin? 

212. 

O‘qitish jarayonida muammoli vaziyatlar yaratishning foydasi nimada? 

213. 

Metodik tavsiyalarni ishlab chiqishda qanday omillarni hisobga olish kerak?

214. 

Mustaqil ishlarni tashkil etishda qaysi metodlar samarali bo‘ladi? 

215. 

Refleksiya nima va uni ta’lim jarayonida qanday qo‘llash mumkin? 

 

 

 

   
   
   
 

Axborot-kommunikatsiya  texnologiyalarini  (AKT)  metodik  jarayonga  qo‘shish qanday natijalar beradi? 

220. 

Ishbilarmonlik o‘yinlari orqali dars o‘tishning metodik jihatlari qanday? 

221. 

Metodik faoliyatni samarali boshqarish uchun qanday vositalar va usullar mavjud? 

222. 

Darslik nima? 

223. 

O‘quv qo‘llanma nima? 

224. 

Uslubiy qo‘llanma nima? 

225. 

Uslubiy ko‘rsatma nima? 

226. 

Uslubiy tavsiyanoma nima? 

227. 

Uslubiy tavsiyanoma nima? 

228. 

O‘quv dasturi nima? 

229. 

Darsning asosiy maqsadi nima? 

230. 

Darsda qanday bilim va ko‘nikmalarni oshirish kerak? 

231. 

Darsning asosiy vazifalari qanday qilib belgilanadi? 

232. 

 
   
   
   
   
   

238.

Elaborate  (Rivojlantirish):  Yangi  bilimlarni  turli  vaziyatlarda  qanday  qo‘llash mumkin? 

 

Evaluate (Baho berish): O‘quvchilarning o‘z-o‘zini baholash va refleksiya faoliyatini qanday tashkil qilish mumkin? 

240. 

Refleksiyaning umumiy ahamiyatinin izohlang 

241. 

Refleksiyaning o‘quvchilar uchun ahamiyati 

242. 

Refleksiyaning o‘qituvchilar uchun ahamiyati 

243. 

Blum taksonomiyasi bosqichlari 

244. 

 

245.

Blum taksonomiyasining qaysi bosqichi asosida berilgan topshiriq o‘quvchilarni mustaqil fikrlashini rivojlantiradi? 

246.

Blum taksonomiyasi yordamida qanday savollar bilish bosqichidagi o‘quvchilarning faktik ma’lumotlarni o‘zlashtirishini tekshirish uchun foydalanish mumkin? 

 

 

 

247.

Qanday   savollar   o‘quvchilarning   bilimni   tushunishi   va   bu   bilimlar   orasida bog‘lanishlarni topishini ta’minlaydi? 

248.

Qanday   savollar   o‘quvchilarga   amaliyotga   asoslangan   bilimlarni   qo‘llashga yo‘naltiradi? 

249.

Qanday savollar o‘quvchilarga muammolarning strukturasini tahlil qilish va ularni boshqa elementlarga bo‘lishga yordam beradi? 

 

Baho   berish   bosqichi   orqali   o‘quvchilar   o‘z   qarorlari   va   javoblarining samaradorligini qanday baholashlari mumkin? 

251. 

ilarning yangi ijodiy g‘oyalarni shakllantirishga yordam beradi? 

252. 

4K ning ta’lim jarayonida qo‘llanilishidan maqsad nimalardan iborat? 

253. 

 
   
 

STEAM yondashuvi orqali o‘quvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini qanday rivojlantirish mumkin? 

256.

 
   
 

Qanday  raqamli  instrumentlar  STEAM  da  o‘quvchilarning  o‘rganish  jarayonini yordam berishi mumkin? 

259. 

Texnologiyalar va boshqa ilmiy resurslarni loyihalarda qanday qo‘llash mumkin? 

260. 

 
 

STEAM darslarida o‘quvchilarga ijtimoiy masalalarda innovatsion yechimlar taqdim etishning qanday yo‘llari mavjud? 

262. 

Sun’iy intellektni ta’limga joriy etishning asosiy maqsadi qanday? 

263. 

 
   
 

Sun’iy   intellektni   ta’limda   innovatsion   yondashuvlar   va   metodikalar   bilan birlashtirish qanday samara beradi? 

266. 

Sun’iy intellekt yordamida ta’limning turli shakllarini qanday birlashtirish mumkin? 

267. 

Muammoli ta’lim (problem-based learning, PBL) ning asosiy maqsadi qanday? 

268. 

Muammoli ta’limda o‘quvchilar o‘rtasidagi muloqot qanday rivojlanadi? 

269. 

Muammoli ta’limda jamoaviy ishlash va muloqotning ahamiyati nimada? 

270. 

O‘qitishning umumilmiy metodlarga nimalar kiradi? 

271. 

Andragogik ta’limning o‘ziga xosliklari nimada? 

272. 

Formativ baholashga xos xususiyatlarni ayting. 

273. 

Summativ baholash xususiyatlarini keltiring. 

274. 

Inklyuziv so‘zi qanday ma’noni bildiradi? 

 

 

 

275.

O‘qituvchining mahorati va o‘z texnikasiga ega ekanligi uning qaysi harakatlarida ko‘rinadi? 

276.

Ta’lim  jarayonining  samaradorligini  ta’minlashga  qaratilgan  xalqaro  tadqiqotlar haqida ma’lumot bering? 

 

Ta’lim jarayonida yuzaga keladigan pedagogik nizolar va uni bartaraf etish yo‘llarini tavsiflang. 

278. 

Pedagogik imij tushunchasi va uning ahamiyati. 

279. 

Ta’lim jarayonida STEAM texnologiyasidan foydalanishning ahamiyati? 

280. 

Kreativlik bilan ijodkorlikning farqini tushuntiring. 

281. 

Kompetensiya nima? 

282. 

TIMSS tadqiqotlari qaysi tashkilot tomonidan muvofiqlashtiriladi?  

283. 

PIRLS baholash tadqiqotining baholash mezonlarini tushuntirib bering. 

284. 

PIRLS tadqiqotida belgilangan axborot  matnlarning vazifasi nimadan iborat?  

285. 

 
   
   
   
 

O‘quvchilarda ilmiy jarayon ko‘nikmalarini rivojlantirishda nimaga e’tibor berish zarur? 

290. 

Yaxshi ta’lim berish uchun o‘qituvchilar qanday muhitni yaratishlari kerak? 

291. 

“Ta’lim bu – hayotga tayyorlash emas, balki hayotning o‘zi” bu tamoyil   qaysi

mamlakatga tegishli? Sizning munosabatingiz… 

292. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat ta’lim dasturi nima? 

293. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning asosiy prinsiplari nimalardan iborat? 

294. 

 
 

Maktabgacha ta’lim va tarbiya sohasidagi davlat siyosatining asosiy yo‘nalishlari nimalardan iborat? 

296. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiya tizimi nimalarni o‘z ichiga oladi? 

297. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti haqida ma’lumot bering. 

298. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat ta’lim dasturining maqsadi? 

299. 

 

300.

Maktabgacha bo‘lgan yoshdagi bolalarning huquqlari Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g‘risidagi Qonunda qanday belgilangan? 

301.

Maktabgacha   ta’lim   va   tarbiya   to‘g‘risidagi   Qonunda   maktabgacha   ta’lim tashkilotlari  pedagog  xodimlarining  huquq  va  majburiyatlari  qanday  tartibda belgilangan? 

 

 

 

302.

Maktabgacha ta’lim va tarbiya tizimida mehnat faoliyatini amalga oshirishga doir qanday cheklovlar mavjud? 

 

Davlat  maktabgacha  ta’lim  tashkilotining  pedagogik  kengashi  tartibi  haqida ma’lumot bering. 

304. 

Davlat maktabgacha ta’lim tashkilotining kuzatuv kengashi haqida ma’lumot bering.

305. 

Maktabgacha ta’lim va tarbiya tizimining ilmiy-uslubiy ta’minoti nimalardan iborat?

306. 

 

307.

O‘zbekiston Respublikasining “Pedagog maqomi” to‘g‘risidagi Qonuniga muvofiq pedagogik faoliyatni amalga oshirilishda qanday jarayonlar ta’qiqlanadi? 

308.

O‘zbekiston Respublikasining “Pedagog maqomi” to‘g‘risidagi Qonuniga asosan pedagoglarning qanday majburiyatlari belgilangan? 

309.

Nodavlat  ta’lim  tashkilotlari  pedagoglarining  malakasini  oshirish  O‘zbekiston Respublikasining   “Pedagog   maqomi”   to‘g‘risidagi   Qonuniga   muvofiq   kim tomonidan belgilanadi?